Wij krijgen een aanbevelingsscore van 9,6 door onze cliënten.
Wij werken voortdurend aan de beste kwaliteit. Daarom…..
- hebben wij in december 2023 opnieuw de “Vrijwillige Kwaliteitstoets” gedaan en met een 100% score behaald;
- staan wij geregistreerd in het Kwaliteitsregister Paramedici;
- nemen wij deel aan een regionale Kwaliteitskring;
- zijn wij lid van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie;
- hebben wij een klachtenregeling;
- volgen wij jaarlijks bij- en nascholing;
- maken wij al enkele jaren gebruik van een klanttevredenheidsonderzoek;
Om de zorgkwaliteit te waarborgen en verbeteren vragen wij u om tijdens de laatste afspraak of aan het einde van het behandeltraject het cliënttevredenheidsonderzoek in te vullen. Wij analyseren deze gegevens nauwkeurig en gebruiken deze binnen ons kwaliteitsmanagement.
Klachtenprocedure
Het kan gebeuren dat u een klacht hebt over de logopedist of over de logopedische behandeling. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u dit met ons bespreken, zodat we kunnen proberen het probleem op te lossen of uit te praten.
Indien wij er samen niet uit komen, dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De klachten- en geschillenregeling Paramedici, waarbij wij zijn aangesloten, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris.