Skip to main content

Kwaliteit/Klachtenprocedure

Wij krijgen een aanbevelingsscore van 9,6 door onze cliënten.

Wij werken voortdurend aan de beste kwaliteit. Daarom…..

  • hebben wij in december 2020 opnieuw de “Vrijwillige Kwaliteitstoets” gedaan en met een 100% score behaald;
  • staan wij geregistreerd in het Kwaliteitsregister Paramedici;
  • nemen wij deel aan een regionale Kwaliteitskring;
  • zijn wij lid van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie;
  • hebben wij een klachtenregeling;
  • volgen wij jaarlijks bij- en nascholing;
  • maken wij al enkele jaren gebruik van een klanttevredenheidsonderzoek;

Klachtenprocedure

Het kan gebeuren dat u een klacht hebt over de logopedist of over de logopedische behandeling. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u dit met ons bespreken, zodat we kunnen proberen het probleem op te lossen of uit te praten.

Indien wij er samen niet uit komen, dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De klachten- en geschillenregeling Paramedici, waarbij wij zijn aangesloten, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris.